Jag pluggar och jag pluggar

Ser nu på I Robot, behövde ta en paus från plugget!
Har suttit här i några timmar nu och läst Grundläggande omvårdnad del 1 och det går trögt! Jag fattar som tur är allt jag läser men det går så långsamt! Det är inte direkt som att läsa en "rolig" bok.
Har satt ett mål att den här boken ska vara utläst innan nästa vecka! Det måste den vara, har ju 3 böcker till att gå igenom! Eller kanske bara 2 om jag har tur. Och även lite papper på internet.
Har ju bara 230 sidor kvar ungefär av den här boken! Gud vad kuuul... Bara på kapitel 2 av 7.
Äh! Har jag bestämt mig så har jag!
Om 2 veckor ska ALLA böckerna vara klara för sista veckan ska jag bara sammanfatta med Filippa.
Kommer ju även ha lite matte att plugga i allt detta och gruppuppgifter så nu gäller det att ha lite självdisciplin och plugga på!
/ Ida
0 Kommentarer till "Jag pluggar och jag pluggar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!