Kladdkakemuffins

AH!
Har nyss tryggt i mig 3 st kladdkakemuffins! GUD VAD GOTT DET VAR! Tack så mycket för receptet Erika!
Tänker dela med mig till er också!
Klicka HÄR så kommer ni till sidan med det goda receptet!
Har även sökt lite sommarjobb.
Frösözoo och djurmagasinet! Hoppas verkligen jag får något av de. De skulle vara toppen!
Så.. Vad har jag gjort idag? Har rättat till håret, nu är det super fint! Är jätte nöjd. Har även fullt i mina ögonbryn så allt är perfa nu!
Sedan har jag väl bara suttit hääär.... Har haft så ont i magen hela dagen men sedan klockan 20.00 har det varit lite bättre.
Ska kanske till Krokom imorgon. Massa extrapriser på massa mat! 10 kr för en hel del!
Hälsa på lite också och hämta papper!
Rasmus älskar att kolla tv! Varje gång vi her igång något på datorn eller på tv:n sitter han och kollar och ser väldigt intresserad ut! Så söt!
Räknade också ut att Rasmus är 18 veckor!!!
Och Oskar 26!
VART HAR TIDEN TAGIT VÄGEN?!
/ Ida
0 Kommentarer till "Kladdkakemuffins"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!