Kvällen var.. BÄST

HAHA! Blev nyss länkad till en jätte rolig blogg av Erika! Om en katt som skriver om händelserna i hans liv! För att läsa, klicka HÄR.
Igår var super kul!
Jag var som vanligt sen! Var inte inne stan fören 20.00 typ! Så jag och Filippa hällde i oss en massa dricka och drog sen vidare till ABC - hallen ( En studentlokal vid södra gröngatan).
Där träffade vi en massa socionomer och sjuksköterskor! Lite bekanta ansikten hann man allt se!
Super kul!
Sen mötte vi upp Bella & Josse med två andra killar (Som båda hockade, hihi) och drog till Olles!
Där var det röj och jag har aldrig haft så kul!
Det här ska vi verkligen göra om!
Blev lite mycket att dricka men vad gör de!
Nu ska jag vara duktig och plugga lite!
För imorgon kommer ju Erika och Helen! Då hinner man ju inte med de!
Sitter ni förresten och har mattorka så ska jag iaf äta korv och stuvade makaroner! Länge sen och gud vad gott det är!
/ Ida
1 Kommentarer till "Kvällen var.. BÄST"
Postat av: Torsten

Låter som en riktigt lyckad kväll!



Svar: kul att du gillar bloggen :)

URL: http://torstens.blogg.se/
Datum: 2011-01-22 / Klockan: 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!