Magproblem

Åh vad ont i magen jag har idag! Har varit på toa X antal gånger.
Trist!
Hoppas jag blir bättre snart. Märkte att jag ätit 1 veckas gammal skinka, kanske beror på de?! BLÄ!
Färgade håret igår, det är fläckigt just nu men Tomas ska färga det mer ikväll. Annars är jag super nöjd! Mitt ansikte kommer fram mycket mer och nu kan jag fylla i ögonbrynen som jag vill ha dom!
Nu blire mat och hoppas magen blir snäll efter de!
Ska nog hem till Krokom i veckan och hämta lite brev! Saknar ju min famiiilj!
1 Kommentarer till "Magproblem"
Postat av: Sveinungdaniela

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

URL: http://sveinungdaniela.blogminds.com
Datum: 2011-11-29 / Klockan: 12:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!