Nicole Richie

Nicole Richie
Ni som läst min blogg ett tag vet att jag följer serien Chuck mot min vilja! Min pojkvän Tomas tvingar mig kolla MINST 1 gång om dagen för han är besatt! (Vi har bara 10 avsnitt kvar nu... PUH) Det är ju inte super dåligt men det är inte så att jag vill se den varje dag! Vill nog inte se någon serie så mkt?
Men! Anledningen till att jag har en bild på Nicole Richie är för att hon varit med i några avsnitt nu! Jag vill ha hennes långa hår! Mitt hår börjar äntligen växa men nu är det sådär "halv" långt så det ser bara fult och hängigt ut! Man funderar: Växer det ALDRIG!?
Sedan så har hon så grymt snygg stil! Haha, den "dyra" stilen! Men det finns ju den billiga varianten!
Nya stilikonen!
Känner mig lite friskare nu iaf! Men det brukar jag göra på kvällarna. Har fått någon sorts energi ryck just nu. Hoppas de håller i sig till 07.00 imorgon bitti!
/ Ida
1 Kommentarer till "Nicole Richie"
Postat av: yasmine modell fru och mamma

oki hehe köpta var? kram

URL: http://yasminegill.blogg.se/
Datum: 2011-01-25 / Klockan: 22:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!