Nollning

Idag har varit en rolig och kall dag måste jag säga!
Började morgonen med lite tråkig information som sedan ledde till roligt grupparbete!
Efter det drog jag och Filippa hem till henne för lunch och mys!
Klockan 15.00 var det dags för nollninsträff!
Vi lekte en massa lekar i snön.
Jag hade jeans... KALLT! Det var ju typ 1 meter snö!
Men kul var det allt!
Nu har jag nyss duschat, ska snart dricka lite te och bara mysa ner mig i soffan.
Är trött så det blir läggdags tidigt!
Imorgon blir det PARTY!
Klockan 17.00 börjar förfesten på skolan och klockan 19.00 drar vi till Oscars! Ska bli hur kul som helst! Slutar ju vid 12.00 så jag och Filippa ska typ gå lite på stan och vara lite hos henne!
Ska bli jätte kul!
/ Ida
0 Kommentarer till "Nollning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!