Parmiddag

Fick inte till designern igår. Eller fick till det någorlunda men inte som jag ville ha det! Så ska väl pilla mer senare då jag får tid.
Om någon timme kommer Annika och Henrik hit, det blir parmiddag idag!
Avokado med röra till förrätt, kycklingklubbor, ris och brunsås till varmrätt och ost och kex till efterrätt!
Ska nog börja göra mig iordning nu. Sitter med bara täcke i soffan och kollar då Tomas spelar Mario. Vill se lite fräsch ut idag känner jag!
Har önskat mig en ny mobil eller kamera i födelsedagspresent! Vill kunna ta en massa nya bilder då det är ett nytt år och dokumentera! Har bara en massa gamla nu!
/ Ida
0 Kommentarer till "Parmiddag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!