Årsresumé

Januari
Alla började oroa sig över balen och vilken klänning man skulle ha på sig.
Flugornas herre hade snart premiär och vi arbetade hårt på reveljen!
Februari

Flugornas herre hade premiär, det gick väldigt bra och våra hårt slitna dagar var över!
Min födelsedag firades med familjen, hela 19 år blev man!
100 dagars firades i slutet av februari, så roligt hade man inte haft på länge! Hela klassen samlad!
Mars

Vi hade en massa fester hemma hos mig!
Musik direkt var i full gång och Tomas, Emil, Kuru och Alex var grymmast!
Hann även med en tripp till Åre med Jenny, Tomas och Frida!
April

Det började äntligen bli lite varmare! Vi gick ner till "svansjön" (Indalsälven) och tog lite bilder!
Gjorde min tatuering med Frida!
Första slalomturen blev av!
Maj

BalBalBalBalBalBal
Juni

För vi har tagit studenten för vi har tagit stuuuuddddeeeennnttteeeennnnn!!! FYFAN VAD VI ÄR BRA!
Ett steg närmare vuxenlivet!
Juli

Den här månaden bestod i princip bara av JOBBJOBBJOBB! På Mcdonalds...
Men hann även med lite muffinsbak och med jämna rum besökte jag Sveg! Tomas och jag var ju ifrån varandra väldigt mycket i somras!
Augusti

Julia och jag drog iväg till Turkiet på sol & bad semester!
Sedan tog Tomas och jag vårat pick och pack och flyttade till Uppsala!
September

Väl i Uppsala blev det mycket party och mycket plugg!!
Oktober

Mamma kom på besök och vi köpte en massa grejer till mitt och Tomas rum! Fint blev det allt!
Erika och Helen var också på besök men har inga bilder på det!
November

Julia fyllde äntligen 18 år! Jag har inga bilder från november. Var ute och festade, hade lärargasque och annat mys! Jag och Tomas flyttade också hem den här månaden till Östersund!
December

Hade inga julbilder på den här datorn. Men jag och Tomas flyttade officiellt in i lägenheten den 1 december. Sedan har det varit fika mys och allt annat trevligt här hela månaden! Den 22 december åkte jag och familjen ner till Sthlm för att fira jul med släkten.
Nyår firades här i Östersund och var super kul!
Lägger in bilder på lägenheten, julafton och nyår då jag har dom!
Japp, de var 2010! Riktigt bra år! Få se ifall 2011 blir lika bra nudå!

0 Kommentarer till "Årsresumé"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!