ZzzzZzzz

Vad trött jag är. Somnar snart. Har druckit te och ätit två muffins. Hoppas jag får lite sockerkick och kan vara uppe i en timme till iaf!
Anledningen till att jag är sååå trött: Somnade klockan 03.00 igår efter att ha sett Chuck i flera timmar. Sedan ringer telefonen 07.30 och det är Kråkguldetsförskola.
De behövde hjälp både idag och imorgon från 9 - 15.30 så självklart pallrade jag mig upp ur sängen och drog iväg på jobbet!
Då jag väl var där var jag inte trött alls! Var som en duracellkanin och sprang runt och lekte med alla barnen! Byggde snöfort osv! Vi var ute i 2 ½ timme idag.
Det var väldigt skönt att gå upp på morgonen. Äta frukost, lunch, mellis och vara ute ett tag!
Men nu efter man ätit middag och satt sig är man helt slut! Så ska snart lägga mig.
Imorgon ska jag fika hos Erika med Helen! Mys pys!
Och på fredag blire party + jobb på dagen (Fast inte på Kråkguldet utan Täppan den här gången!
Måste ringa pedagogpoolen och ta bort lite pass som jag fått nästa vecka. Kan ju inte jobba då eftersom jag ska börja skolan på måndag 10.15!!! SPÄNNANDE!
Plus! CSN ska överlägga sitt beslut IGEN om mitt studielån. Håller tummarna!
/ Ida
0 Kommentarer till "ZzzzZzzz"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!