All i need is you

Efter det värsta passet i hela mitt liv (Jag som inte trodde de kunde bli värre än sist!?) är min enda önskan just nu att Tomas skulle komma in igenom dörren. Tror de varje gång jag hör någon i trapphuset men kommer då på att han är i dumma Sveg! Typiskt.. Just då jag verkligen behöver han som mest.
Jobbigt pass imorgon och sedan en dag ledig! Tomas är också ledig så vi ska bara vara. De behövs!
Har fixat min garderob idag! Det blev väl helt ok! Men Tomas får fixa lite hyllor då han kommer hem!
Ska se klar Ya-Ya flickornas hemligheter sedan väntar en ensam säng.. Buhu.
Men ja,ska berätta den stora orsaken till mitt eländiga jobbpass: Vi var jag, en vikarie som aldrig varit där och en sjuksköterska som bara kutade emellan lite. Och det var kaos för två var så arga. Så jaa.. Super kul! Dumma chefer.
0 Kommentarer till "All i need is you"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!