Björnfesten 2011

Helgen var den bästa helgen på länge! Kom typ inte ihåg senast jag hade såhär roligt!
Vi åkte till Sveg i fredags efter att jag hade jobba länge och inte sovit någonting natten innan då tjejkvällen höll mig vaken! Haha! Men mys hade vi!
Då vi kom till Sveg var det bara att dra ut på byn och börja parta! Kubb och en massa dricka stod förfesten för! Då man fått i sig lite för mycket och åkt lite flak drog vi in på storön! Partyt där innehöll styrdans och en massa smygandes ute i buskarna för att hitta drickan kan gömt!
Somnade med Tomas på köksbordet då man kom hem och mådde då inte bra på lördagen! Men då var det bara att köra igen då man körde två dagars!
Mysig kväll i lördags men inte lika utflippat som i fredags! Men kuul!
Kul att träffa alla svegspojkarna igen! Dröjer nog ett tag tills vi ses igen!
Igår åkte vi hem och plockade upp Charlie innan! Trötta killar som sov i bilen medan jag körde! Haha!
Nu är vardagen tillbaka och jag vill inte! Vill vara ute i det fina vädret hela dagen och inte göra något... Skulle ut och gå lite innan jobbet men hinner nog inte då jag ska duscha och fixa lunch. Segt. Jobbar till nio också vilket INTE gör saken bättre! Men imorgon slutar jag tidigt så håller tummarna för att vädret ska vara lika fint som idag!
Jobb hela veckan utom torsdag! Bäst jag startar dagen nudå!
0 Kommentarer till "Björnfesten 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!