bumpy ride

Jobb idag, 13 - 21. Men nu är det inte många pass kvar! Ringde chefen igår och sa att jag behöver mer tid att plugga till mitt anatomiprov då jag inte har orkat börja för att jobbet tar all min energi.
Så den sista juli slutar jag!! 2 veckor kvar bara. Men jag ska jobba lite strö pass i augusti och hjälpa till!
Tomas och jag har även bestämt datum för en Göteborgsresa! Lyxhotell och Liseberg över en helg väntar oss!
Äntligen känns det som att sommaren börjar bli bättre.
För mitt jobb dödar mig verkligen. I söndags då jag kom hem la jag mig i badkaret och bara grät för ingenting! Var så himla slut.
Hoppas det går bra idag!
Börjar 07.00 onsdag,torsdag och fredag! Men gör man det så får man ju sluta tidigare! Ska till Krokom på fredag för fredagsmys!
På lördag blir det ridning och stråket!!
Tomas och jag stängde in oss i lägenheten igår på min lediga dag (Han är ju ledig i två veckor, synd att jag inte kan ta ledigt nu också!!) och det var så skönt! Bara vi två. Han åker ju igen på fredag. Och på torsdag kommer Näs hit.
Nu måste jag göra lunch! Ska försöka städa lägenheten och knäppa lite kort så ni kan se hur den ser ut!
0 Kommentarer till "bumpy ride"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!