De bästa

Min familj, mina vänner och min pojkvän är det bästa som finns. Utan dom hade jag inte klarat dehär helvetesdagarna som jag haft denna vecka! Är mycket gladare nu efter lite kubbspel, hoppning och en massa fika! Fick även med mig lite mat hem.
Synd att man ska jobba imorgon annars hade jag gärna stannat kvar! Men börjar bli lite trött. La mig ju 21.30 igår! Så kanske blir en upprepning på det idag?
Film och godis väntar på mig nu!
Känner mig nykär igen! Tack för att du finns och gör mitt liv ljust då det är mörkt! Du gör mig glad då jag är ledsen och du finns alltid där för mig. Du är bäst min älskade Tomas Henriksson <3
0 Kommentarer till "De bästa"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!