Flyttningen

Blev matförgiftad av sushin jag åt i onsdags. Så har spenderat min tid på toaletten! Känns bättre idag faktiskt men blev hemma från jobbet för igår var det dåligt. Så där missade man typ 1000 kr. SUCK. Otur eller vad?!
Trots matförgiftningen så skulle jag ju flytta igår!
Det gick helt okej och jag lyfte inte så mycket tugnt utan packade mest upp.
Lägenheten är jätte fin! Stooor med mycket ljusa och härliga färger!
Vi har även fulla fonder på den! Vilket betyder att vi kan tappetsera om eller byta golv i alla rum om vi vill för en viss summa pengar! Eller så får vi billigare hyra var fjärde år.
Det är så fint här så tills vidare tar vi billigare hyra.
Det är väl sovrummet som inte har så fina färger! Mycket mörkblåa. Men jag överlever!
Hallen har även stora hål i väggen men det fanns tappet till det så de fixar vi själva!
Idag har vi en hel del att göra! Har knäppt kort på lägenheten innan vi ställde in allt så ska knäppa lite mer då vi har fixat lite här.
Men idag ska vi fixa hönsnät till balkongen så katterna kan vara ute! Sedan en persien, häftpistol, kattsand och säkert lite annat smått och gott!
Längtar till Ikea då jag ska köpa lite hyllor, gardiner och annat fint man kan ha här! Fixa det lite mer mysigt!
Har även en massa kanaler!!! Så ser på 5:an nu. Underbart. Älskling vi krympte barnen visas!
0 Kommentarer till "Flyttningen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!