Livet leker

Idag blir det jobb jobb jobb! 13 - 21 är passet! Tycker inte om det här passet. Jobbar hellre 7-14! För nu är ju hela dagen bokad. Men ska fixa lite middag till det snart. Vet inte riiiktigt vad jag ska göra faktiskt... Kanske bara köper en sallad? De lät gott!
Gofikat med familjen igår var jätte mysigt! Diskmaskin är fullt möjligt att få in i lägenheten då det finns uttag och sånt för det (YES).
Har spelat en massa Halo 3 med Tomas hela helgen! Han har ju köpt ett nytt x-box och Halo reach. Haha! Så vi har nördat!
På fredag ska jag och mamma ut med hästarna! Och på onsdag vid tre blir det till att åka och kolla blommor i Odensala! Sköj!
Den 27 juli åker vi till Ikea! Då alla fått lön! Ska bli underbart! Har så mycket jag vill handla!
Nu ska jag äta frukost och slappa framför tv:n innan jag ska till jobbet om typ 3 timmar. Vilken morgonmänniska jag blivit! Gick upp nio idag och la mig vid halv tolv igår. Jag orkar inte sova länge på morgonen längre! Är klockan över tio tycker jag att jag sovit bort dagen. Haha, som sagt: Gammal!

Hoppas Erika får igång bloggen snart så att jag får se lite bilder från lägenheten! Jag ska lägga in lite före bilder här någon dag! Sedan är jag klart i köket så där kan de bli en efter bild! Ska bara hitta ork till det då internet är segt! Kommer nog då vi fått vårat riktiga internet (Vilket kommer vilken dag som helst!)
0 Kommentarer till "Livet leker"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!