Vitlöken

Idag vill jag verkligen inte jobba! Hade sovmorgon men känner mig lika trött ändå. Orkar inte mer! Imorgon är jag ledig iaf. Tur! Då blir det hästridning och ta igen krafterna så jag orkar jobba HELA helgen... Nästa vecka kommer bli lättare med lite kortare och bättre pass! Skönt! För sista helgen i juli är det massa dubbelpass och jag kommer vara dööööd!
Om jag fick välja hade jag velat varit hemma och städat idag! Det ser ut som kaos och jag känner mig på städhumör! Får väl städa på jobbet, haha!
Har ätit piroger till lunch med vitlöksdressing, inte schysst mot de jag ska jobba med och mot de jag ska hjälpa! Haha! Men äh, får väl tugga lite tuggummi och de får bita ihop!
Måste börja plugga anatomi som jag bara skjuter upp! Dumma mig!
18
0 Kommentarer till "Vitlöken"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!