Det känns som en tung dag

Är super täppt i näsan, mår lite illa och mitt huvud är super tungt! Kanske är efter helgen! Mycket som hände och lite vila. Hoppas jag piggnar upp till jobbet idag! Ska ju vara där själv med en vikarie! Ingen ordinarie alltså. Läskiiiigt tycker jag! Men de ska jag väl klara får man väl hoppas. Men de är ett sent pass, till klockan 21.00. Men imorgon blir det ett börja tidigt och sluta tidigt pass! Och då ska jag hem och packa mer här i lägenheten! Ska försöka packa lite idag också. Pappa, mamma och Linnea kommer nämligen på onsdag! De ska hjälpa oss packa de mesta då eftersom pappa ska bort på fisketur på fredag. Så Tomas pappa kommer torsdag kväll! Och hjälper oss flytta in på fredag.
Drömde om lägenheten igår natt! Hoppas den inte ser ut så! Haha! Men de kommet nog bli super bra! Längtar så mycket! Kommer bli jobbigt att pendla men äh! Så värt de!
Helgen har varit jätte bra iaf!
Midsommar slutade lite tidigt men fram tills dess var det super mysigt!
Lördagen och söndagen bestod av ridning och spela spel!
Red en gammal travare vid namn Higher! Vi kom fram i galopp! Så är stolt över mig själv!
Och igår red vi ut! Hur fint och härligt som helst!
Synd att man jobbar så mycket i  sommar. Kommer inte hinna rida.
Jag och Tomas ska även ha hund i 1 vecka i augusti! Hon som vi har hästarna hos ska åka bort och mamma sa att hon kunde ta hunden 1 vecka och jag 1 vecka! As kul!!
Tomas kom också hem igår! Saknade verkligen honom! Så nu känns de trist att återgå till jobb och vardag då man hellre skulle ligga i sängen och bara vara i några dagar!
Tomas & jag bestämde oss också för att åka till Sveg om 2 helger! Gå på Björnfesten! KUL!
Nu blir det frukost och sen packa! Hoppas mitt huvud slutar vara så tungt....
0 Kommentarer till "Det känns som en tung dag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!