It´s a beautiful day

Skulle gå och lägga mig tidigt igår! Och gjorde de, eller ja.. Gick och la mig i sängen tidigt men spelade nördspel på mobilen så de blev inte fören vid två tiden!
Gick tjurigt upp vid tio ändå idag!
Har bara käkat lite frukost och kollat på 90210. Nu är det slut och ååhh så spännande det sista avsnittet var!
Ska snart ta tag i mig själv och raka benen (Eller ja, ena benet för de ena är ju redan rakat! Haha!), noppa ögonbrynen, packa, städa och sedan duscha!
Imorgon är en ny dag och jag ska ÄNTLIGEN lämna Lit en liten stund!
Först info på Soliden och sedan fika med Erika! Myspyyyys!
Om jag skyndar mig kanske jag hinner se lite One tree hill som jag laddat ner! Fast nu när jag skrev att jag ville se de så var jag inte så sugen.. Hmm...
/ Ida
0 Kommentarer till "It´s a beautiful day"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!