51/60

Bra dag idag! Känner mig helt.. harmonisk! Fick 51/60 på tentan! As nära ett B! Känner mig riktigt stolt över mig själv! Och nu har jag gett mig fan på att jag ska klara anatomi och fysiologi tentan!Sitter med en gammal tenta nu medan jag sneglar lite på halv åtta hos mig! Sen är det ju sveriges mästerkock.
Filippa och jag gick på stan lite, visade henne skorna jag vill ha! Ska springa dit då jag fått pengar och köpa dom! Testat och allt! Tihi! Dom kommer säkert vara slut :P HAHA!
Sen vart det lite klinisk kemi, och hemfärd! De var extra pris på Ica maxi idag! 10 kr för werhters orginial och hjärtan! Så köpte lite till Tomas och mig!
Nu sitter jag och dricker lite citronvatten! 3 dagen, ingen skillnad! Inte för att jag förväntat mig de efter 3 dagar, men ändå haha! Hoppas att huden blir bättre!
Snart ska jag duscha också... Men vattnet är kallt! Så vi måste vänta tills de blir varmt!
På fredag blir det fest för Filippas kompisar från Sthlm kommer! Filippa och jag har inte festat på år och dar! Ska bli as kul!! :D
/ Ida
0 Kommentarer till "51/60"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!