Döv

Jag har en vaxpropp i ena örat. As störigt! Nästan helt döv.
Glömde tvätten igår! Skiiillllaaattt! Så håller på att tvätta om den.
Jag vet, klockan är 07.23 och jag är vaken på min LEDIGA dag... Tomas väckte mig och sa de där om tvätten (han skulle till jobbet) och katterna hade redan väckt mig klockan 05.45 som dom har gjort i 5 dagar nu. Så kunde helt enkelt inte somna om. Ska göra ett nytt försök snart tror ja. Annars blir jag en zombie. Somnade så sent igår.
De står på schemat att vi ska få veta tentan på onsdag. Kan dom bara ge oss resultaten!? Blir galen. Känns inte bra detta.
Bakade kakor igår. Ville ha dom för stunden men inte nu. Tänkte försöka träna idag! På pilatesbollen eller ut och springa lite. De är ju så fint väder. Eller nu iaf..
Nä! Man kanske ska lägga sig lite?
/ Ida
0 Kommentarer till "Döv"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!