Jag har inget liv

Idag har det inte hänt mycket. Sov lite för länge men har annars bara PLUGGAT! Försökte göra mig lite avokadosoppa med räkor men hade ingen mix så de blev typ blaskvatten.
I helgen blir det stugan med Tomas! Missar allt party. Men de hinner man väl med flera gånger detta år! Men stugan går bara denna helg. Dumt att de ska krocka!
Gruvar mig för tentan på fredag. Kan typ inget. Ska lägga mig och läsa nu. Imorgon blir det en till hel dag instängd här med böckerna men på torsdag ska jag in och shoppa lite! Plugga lite i skolan innan också! Sen blire plugg hela kvällen för att kunna få G på tentan. PANIK!!
/ Ida
0 Kommentarer till "Jag har inget liv"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!