Kattkräk

Usch, Oskar kräktes nyss! As mkt också! Men innan han kräktes så lät han as rolig! De lät precis som att han sa OJ OJ OJ. Han fick en såndär mörkröst som man ser katter på "youtube" ha! hahaha :P
Idag var de en liten stund i skolan. De var seminarium och jag fattade inte ett piss! Panik! Så gick hem och pluggade i några timmar! 78 rätt på webCT tentan fick jag. 2 rätt och jag har G och slipper göra den igen! Men tänkte nog göra de ändå! As bra träning. Men insåg idag att jag måste öva mer på nervsystemet!
Får veta om jag klarat tentan INTE nu på onsdag utan nästa. Suck! Att man ska behöva vänta så länge. Vill veta dommen nu! Ifall jag får pengar eller inte.
Jobbig sits!
Nu blri det Nu blåser vi Sverige sedan lite mer plugg och sängen! Skola 11.15 - 17. 00 imorgon om klinisk kemi! Låter... Kul
/ Ida
0 Kommentarer till "Kattkräk"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!