Mitt allt

Även fast han gör mig arg ibland och kan vara en riktig liten retsticka så älskar jag han så mycket. Han är det bästa som hänt mig.
Imorse blev jag väckt av en stor kram och massa pussar. Tomas skulle iväg på praktik och var jätte gosig. Han lämnade mig helt kär i sängen!
Varje kväll innan vi ska sova i 3 år nu har vi pussat varandra. Innan någon åker eller då vi vaknar pussas vi.
Vill aldrig sluta med de! Bästa sättet att vakna och somna på!
Trots att vi nu slutat dela täcke och har ett varsitt ligger vi fortfarande och håller om varandra.
Han är mitt allt :love:
Gröna lund i somras - Kärlekstunneln
Trots att vi var jätte blöta för att det regnade hela dagen och frös jätte mycket så hann vi ändå med lite mys i kärlekstunneln! :)

Somnade om tillslut imorse och vaknade med ett leende på läpparna. Detta blir en bra dag!
Ska baka lite semlor till han tills han kommer hem! Det är ju ändå fettisdag! Men först skolan i några timmar och lära sig lite om klinisk kemi!
0 Kommentarer till "Mitt allt"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!