Nyttig, eller?!

Hade 30 mins lektion idag! Meningslöst, JA! Men aja, efter de så gick jag till Berners i de blåsiga vädret och hämtade bilen. För första gången sen jag började köra bilen blinkar inte bromslampan! Kändes mer som att de var fel på bilen nu!Haha!
Sen åkte jag på Ica maxi för att handla frukt och grönsaker. Kände mig så duktig då jag åkte därifrån utana tt köpt något gott. Så kommer jag hem: I kylskåpet ligger en diggestive choklad! Tomas köpte de fast han inte gillar de bara för att han inte skulle äta upp de innan jag kom hem! Gud vad sött!
Så nu mååååååste jag ju äta upp den :P Haha!
Typiskt!
Nu ska vi laga mat! Blir lyx middag! Fläskfilé, rostad potatis i ungen (5 kg för 25 kr på Ica maxi) och pepparsås! Ska även göra en god avokadosallad! :D
/ Ida
0 Kommentarer till "Nyttig, eller?!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!