Pengar till mig!

Csn har fattat beslut, och på måndag får jag lite över 10.000! Jippie! Då ska jag köpa lite saker och boka tid för kastrering till katterna! `
Julia, vill du gå på stan med mig i veckan och shoppa lite :D ?
Idag var pappa och jag ut på en skoter tur! 8 mil kom vi! Eller ja, fick ju soppatorsk i Aspås! Haha! Så de var bara att samåka en skoter och hämta bensin för att sedan åka tillbaka och tanka! Segt! Men härligt var de. Pappa och jag brukar åka ut varje år och de är super myisigt!
Igår var de ju som sagt fest! Vi började hos Filippa där jag träffade hennes Sthlms vänner, jätte mysigt och roligt var de! Sen drog vi vidare till Olearys och dansade tills jag och Tomas åkte hem med Helen som så snällt skjutsade oss! Tack igen Helen!
Nu är det bara plugg framöver som gäller! Känns segt! Men de skall göras! Så svårt ska de väl inte vara att klara den här kursen, eller!? Läkemedelsberäkningen känns ju lite svårare! Som kommer börja om en vecka typ!
Ha en fortsatt trevlig helg!
/ Ida
1 Kommentarer till "Pengar till mig!"
Postat av: the one and only Julia

Visst! :) Onsdag passar bäst för mig för då ska jag på utv. samtal kl 12.45 annars är jag ju ledig hela dagen ;)


Datum: 2011-03-19 / Klockan: 22:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!