Smärta

Gud vad ont i kroppen jag har efter skoterturen igår! Tror jag sträkt en muskel i högerarmen eller så ligger en nerv i kläm! Kan nämligen inte lyfta den!
Katterna har hållt mig vaken typ hela natten och morgonen. Längtar sååå till pengarna och kastreringen. Hoppas bara de fungerar! Annars blir det öronproppar for ever!
Idag ska jag försöka ta tag i plugget! 5 dagar kvar till tentan och jag fattar nada! Så måste få grepp om detta känner ja! Rolig söndag :P
Bra Julia! Får jag pengar imorgon kör vi onsdag! Men du, kan du ta med dig katt transportburen som ni har på vinden? Ska ju frakta katterna till veterinären förhoppningsvis i veckan och har ju bara en! :P
/ Ida
0 Kommentarer till "Smärta"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!