You spin my head right round right round

Tomas är i stan. Och jag har super tråkigt! Idag hann jag iaf med lite gym med mamma här i Krokom! Kommer säkert ha jätte träningsvärk imorgon men de var de värt! 13.00 ska mamma och jag rida i Ås! Ska bli kul!
Sen har jag varit lite hos Erika & fikat lite! :)
Hon hade så många fina stora bilder som hon framkallat! Så fint och personligt.
Hoppas jag klarade tentan och får pengar på torsdag! Så mycket jag skulle behöva göra. Hatar att vara fattig! BLÄ

Har köpt vitlöksdipp, morötter och chips! Ska fetta lite idag tänkte jag!
Skulle också plugga men vill verkligen inte. Känner inte för de alls. Är trött!

/ Ida
0 Kommentarer till "You spin my head right round right round"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!