90210

Hemma igen efter en mysig helg i krokom!
Har nyss ätit lite räkor med sallad och lite vitlöksdressing :) Mums!
Ska kolla på min nya favorit-serie: 90210!! :D Kommer inte hinna se så mycket i veckan eftersom jag ska plugga så mycket till talet onsdag/torsdag. Eller, hinner ju titta lite på kvällarna. Men snart kommer Tomas hem och känner på mig att den här serien kommer jag få se då jag är ensam! För han kommer inte gilla den, haha!

Åh, längtar! Bara 3 dagar kvar snart! KOM HEM! Vill kramas, kolla på massa serier och filmer, skratta och vara dryg med dig min plutt!
Linnea och jag hade filmkväll igår. Såg Bedtimes stories med Adam Sandler som huvudroll. Självklart är Rob schneider med. Han är med i alla Sandlers filmer och tvärt om! Haha.
Vi hade mysigt helt enkelt! Åt på Frasses och på kvällen tryckte vi i oss massa godis och chips!
Just ja, serien! Ska även börja läsa en bok ikväll! Eller kanske bättre att vänta till sommaren. Tänkte ta en bok av ljung imorgon och då blir det nog många kvällar med den så tror inte jag hinner läsa annat än studielitteratur tills sommarlovet är här!
/ Ida
0 Kommentarer till "90210"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!