Big bed

Sms:ar med Tomas. Vet att de låter as töntigt men jag saknar den lilla nörden! Efter bara en dag. Säkert bara för att jag sitter ensam och nyss sett filmen my sisters keeper som jag stooor lipa till! As fin, älskar den!
Så länge tills han kommer hem... Tråkigt att bo själv! Ingen att prata med, bara katterna. Känner mig som en galen katt tant. Med mensverk...
Har fått tillbaka mitt facebook konto!!!! :D Äntligen! Efter mycket tjoorv.. Skit! tror jag glömt mitt lösen.. Eller njaa.. Vet inte. Vågar man logga ut nu?! HAHA! Ska bara fixa mitt msn konto nu också.
Sova eller se en till film.. Vågar nog inte sova...
Doktorn imorgon och läsa artiklar! Roligt liiiv!
Men på torsdag blir det tjejmys!!! Fille min kommer hit och håller mig sällskap :) Kanske Annika också!
Nää, nu ska jag nog försöka sova! Eller se lite top model...
Har insett att de kommer bli mkt bloggande den här veckan då jag är själv! Haha!
/ Ida
0 Kommentarer till "Big bed"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!