Doktorer... Suck

Sitter och pratar med mina katter om vad jag ska göra och vad jag gör. Börjar kanske bli galen? Haha! De är ju så himla trist att bara sitta här tyst för sig själv så någon måste man ju prata med! Tänk om mina gosiga små pluttebebisar inte funnits, då hade livet varit bra tråkigt! Just nu iaf!
Idag har jag STORSTÄDAT badrummet! Och fy vad de behövdes! Skrubbat toan (Urk), fönsterna, fönsterbrädan, spegeln, golvet, soptunnan, sorterat ut en massa skit osv. Duktig ja är! Imorgon tänkte jag ta mig an sovrummet! Ska sortera ut kläder och saker jag inte längre vill ha och de som inte är trasigt eller "för använt" ska jag lägga i min "Krokomlåda". Så läggs de upp på vinden, slängs eller så vill någon annan i Krokom ha det!
Effektiv man är! Har nästan lust att börja nu... Näää, Ska se Little Fockers och äta lite morötter med dipp! Mumma!
Var ju hos doktorn idag också! Efter att jag fått väntat i 1 ½ timme och fyllt på bilparkeringen mer så fick jag äntligen komma in! Trodde jag skulle få möta doktorn på en gång men nej, fick vänta en 15 min till... Sen kom han in. Och detta kom vi fram till:
- Du är helt enkelt starkare på höger hand!
- Men jag har ju ont. Jag struntar i om jag är svullen och större för att det är muskler, de gör ju ont då jag gör vanliga saker som att diska..
- Jaa, men nu syns det inget ovanligt så jag kan inte hjälpa dig. HEJ DÅ! (Allt detta säger han med ett flin på läpparna).
Så en massa pengar och 6 månaders sökande vad som kan vara felet så får jag det där. Lagom glad jag var då jag åkte hem! Och inte nog med det så spilde jag soppa över min vita tygsoffa.. YEAAAHH Good job, fläckiga soffan är den numera.
Nää, orka deppa! Ska snart ringa älsklingen min! Sov ju själv igår natt. Gick bra eftersom jag var så utmattad av att ha lipat till filmen My sisters keeper. Haha! Sånt man ska se då man är själv!
Har laddat ner en massa filmer och serier jag ska se! Ganska härligt att sitta och bara kolla, men tråkigt också.
Vill kramas. Får kramas med Rasmus som följer varje steg jag tar.
/ Ida
0 Kommentarer till "Doktorer... Suck"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!