Filmkväll med Syrran!

Linnea är här! Vi har bakat toscakaka med kokostäcke och ska snart äta pommes och hamburgare! Blir filmkväll, Narnia 2 eftersom Linnea såg trean igår. Har en massa godis och hela lägenheten för oss själva! (Förutom katterna, och den ena skriker ju något för hemskt). Ska bli mys!
Hade varit kul att gå ut med tjejerna! Men hade helt glömt bort Linnea. Så vi får ta det nästa helg!! :D Parta innan Fille åker!
Måste också börja plugga till provet nästa lördag. Blää. Men det är de sista jag gör innan sommaren! Hoppas också att jag får mitt schema snart så att jag kan se hur jag ska jobba i sommar :) Hoppas på mkt jobb så jag kan göra vad jag vill i höst! Tihi!
Imorgon är det morsdag. Därav baket! Ska till Krokom och mysa med min underbara familj! Fika och lite presenter! :)
Ska ta tag i maten nu!
/ Ida
0 Kommentarer till "Filmkväll med Syrran!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!