"Har du hela staden i din hand"

Länge sedan jag skrev nu! Har inte haft lusten.
Då Tomas kom hem förra veckan så hade han gjort något så romantiskt!!
Jag trodde jag skulle sluta skolan klockan 15.00 men slutade 17.00!! Jag och Filippa var sist att hålla tal. Så Tomas var ju redan hemma eftersom han skulle komma hem klockan 15.00.
Då jag skyndade mig till bilen låg det en ros fast på ena vindrutetorkaren! (Tomas hade då åkt runt i stan, letat efter min bil för att sätta rosen där!). Blev så glad. Och då jag kom hem väntade 9 rosor till. 10 röda rosor av min underbara kille! Det var så skönt att ha han hemma igen :love:
Sedan har jag bara myst och pluggat hela veckan!
Ska in och träffa mina flickor på stan idag! Fika och shoppa! Fick ju äntligen pengarna som Tomas var skyldig mig! Han tjänade 13.000 för att han jobbade för pappa! Så ska köpa mig ett par fina ballerinaskor :) Mascara måste nog också införskaffas... Vill ha ett par jeansshorts men det går bli nästa månad! Är mer i behov av skoor!
Sedan på kvällen ska jag och Tomas dejta lite. Äta ute och gå på bio! De måste man få unna sig! Super länge sedan. Thor ska vi se iaf!
Imorgon ska vi granska rapporter hela förmiddagen! Sedan ska man väl skriva den lite bättre och lämna in! På kvällen ska jag till Erika och svulla lite! Myys! Efter rapporten är det är det bara 2 små prov kvar innan sommarlov!!!
Har jag sagt vad jag ska göra i sommar? Ska iaf jobba på ålderdomshemmet här i Lit.
JUST JA! Jag och Tomas har fått lägenhet i stan efter mycket krångel!! Det är en lägenhet på 67 kvm som ligger på körfältet. Huset närmast lillänge. Lägenheten har badkar, balkong, klädkammare och väldigt bra planlösning! Så ser verkligen fram emot att flytta! Vi kommer få bo där 1 juli. Så får pendla till jobbet till den 15 augusti. Sedan är det ett prov den 20 augusti och KANSKE en utomlandsresa den 21. Så hela sommaren ska bestå av jobb! Så jag kan köpa lite grejer både från ikea och en massa klädaffärer i höst! Och åka på en resa med min älskling!
Nu blev det ett långt inlägg! Ska slänga in en bild också tror ja!
Nu vill jag att det ska bli vår tur <3
/ Ida
0 Kommentarer till ""Har du hela staden i din hand""

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!