Mysdag!

Vilken mysig dag det var idag! Fika och lite fönstershopping (För min del) i stan!
Var även på systemet med Erika! Tog hennes systemoskuld!
Partyyy imorgon!
De var förresten baggar som är i skafferiet kommer från djurmaten... KUL! 600 kr i sjön.Bara slänga. Men Tomas får städa då jag kommer hem. Bläää!
Krokom imorgon.
Ska se lite serier nu! 90210 och top model! Ikväll blir det body of lies! Med Leonardo Dicaprio!! :D
Little Fockers som ajg såg igår var Ok. Typ som resten av Focker filmerna. Familjemys typ! Så inte kul att se själv.
Saknar mig älskling... Aja! Nu blire bara roligare att träffas sen :)
/ Ida
1 Kommentarer till "Mysdag!"
Postat av: Erika

Yeey, systemet!



Är ungefär som flygfän-äcklena som jag hade för några år sedan som kom från fågelmaten!! :O UUUUUURK. Reklamera maten!!


Datum: 2011-05-05 / Klockan: 18:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!