People allways talk about, ehoo ehhoo ehooooo

Nu blir det staden med mina flickor! Sedan systemet med Erika som ska dit för första gången! Handla till imorgon! Pepp pepp :D
Sov bra inatt! Men på morgonen då jag skulle upp och kissa märkte jag någe äckligt! Skulle öppna mitt skafferi för att ge katterna lite mat. Och då såg jag de där äckliga "myrorna". Så tänkte att jag fångar en i ett glas! Men då jag fångade den insåg jag att det inte var myror utan STORA baggar! BLÄÄÄÄ!!!! Så har ringt värden nu så han ska komm hit ikväll och titta lite!
Och stackars min lilla Rasmus! Han är super lös i magen. Så nu får han inte äta något annat en kattmat och se om det blir bättre! Inte lätt då man har en känslig mage inte!
Har ju inte tid att sitta här! Måste göra mig iordning! Puss!
/ Ida
0 Kommentarer till "People allways talk about, ehoo ehhoo ehooooo"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!