Solig dag = GLÄDJE

Varit ute i solen HELA dagen idag :D Först skolan men Fille då vi pluggade lite inför talet på torsdag! Bara finslip imorgon!
Sedan vart det badhusparken då Josse kom förbi en sväng innan jobbet!
Härligt väder! I Helgen blir det regn :( BLÄ! Så sista dagen i solen imorgon. Men det skulle bara bli 12 grader... Hoppas inte det stämmer. Ska ioförsig sitta i biblioteket typ hela dagen. Men lite hinner jag nog ut!
Kom nyss hem från staden och solade lite ute på gården och bryggan med katterna! Testade min nya sololja! Efter 40 min är jag redan lite brunare, as niiice!
Ska snart laga lite blodpudding! Sedan blir det serie. Har även börjat läsaboken Gucci kriget så det blir väl lite mer läsning ikväll! Kanske cykla lite också?
/ Ida
0 Kommentarer till "Solig dag = GLÄDJE"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!