Sommarvärme!

Gud vilken härlig dag!
Föreläsning till klockan 14, sedan la jag och Filippa upp arbetet lite. Imorgon blir det till att skriva till det!
Efter de vart det badhusparks hääääng med härliga människor! Älskar sommaren, alla är så mysiga!
Men svettades verkligen!
Vill bo i stan... Kunna hänga på kvällarna efter middagen.. Bara chilla!
Nu ska jag äta makaroner och köttbullar (Fantasifull middag) sedan läsa den där artikeln och sen blir det nog en kväll framför datorn som vanligt! Lite serier :)
Hade jag någon att hänga med hade jag vela varit ute! (Mobbat de lät :P Men så är det då man bor utanför staden!)
/ Ida
0 Kommentarer till "Sommarvärme!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!