Mensvärken från helvetet

Huvva. Har haft mensvärk hela morgonen och förmiddagen. Känns som att jag ska kräkas ibland och ibland känns de som att någon sitter och slår på mina äggstockar. Inte lätt att vara tjej! Ska inte ha mens fören nästa vecka så antar att jag har ägglossning? Jag som inte haft de på några år! Gillar de inte direkt!
I helgen var jag i Sveg. De var mys! Vi gjorde inte mycket alls, spelade lite spel och åt god mat! såg även filmen Arthur!
Tomas åkte till Övik idag så själv blir jag hela veckan!
Ska se lite 90210, har skola nu innan praktiken nästa vecka! Förstår inte hur jag ska orkar upp klockan fem på morgonen då jag knappt tar mig upp åtta!
Var så trött imorse (åtta) så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen och snoozade till tjugo i nio (skulle börja kvart över).
Ikväll blir det bio med mamma och Julia!
Imorgon ska jag försöka gymma lite efter skolan som sltuar tolv!
0 Kommentarer till "Mensvärken från helvetet"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!