Onsdagen den 9 november 2011

Idag var en lååång dag på skolan!
Vi spelade in en massa moment som vi lärt oss om bla basala hygienrutiner, förflyttning, viloställningar, övre hygien/nedre hygien.
De var riktigt kul och mycket skratt! Men ja, dagen var lång och nu är man bra sliten! Har haft ont i magen efter lunch och de är så himla jobbigt! I huvudet också.
Ändå har jag lyckats trycka i mig lite fiskbullar och godis. Suck! Den är som uppblåst!!
Imorgon blir det Krokom för att hälsa på Annika och träna lite med mamma!
Ser film nu, Drömbilden med Jennifer Aniston. Mysig film!
Har förresten långhelg nu!
Måste komma ihåg att skriva ut bedömningsmall, hitta en artikel, komma på mål inför praktiken, plugga läkemedel och farmakologi. Så de blir inte mycket va helg för mig inte! Ska även hinna mysa med min älskling som kommer hem på fredag!! Kanske imorgon, men de tror jag inte!
0 Kommentarer till "Onsdagen den 9 november 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!