Skaldjurspasta!

Gud vilken god mat jag och mamma gjorde idag!! Skaldjurspasta! Hade i blåmusslor som vi kokade, dillsmakande kräftor, räkor, pasta, vittvin, kräftost, palsternacka, röd paprika, lök och dill! Till de serverade vi avokado med räk/rom/gräddfil/rödlöksröra och till efterrätt blev det varma hallon med glass! Riktigt lyckat och vi fick toppbetyg!! Kanske ska leta upp receptet och lägga ut de här?
SKALDJURSPASTA
Nu har jag precis kommit hem till stan! De var super dimmigt ute och alla låg typ 50 km/h! Såg kanske en meter framför sig!
Men är hemma nu, säker och välbehållen! Tomas är också hemma! Gud vad jag älskar den mannen alltså!
Han har råkat dra på sig en förkylning så han vill bara stanna inne hela helgen i sängen med mig framför massa bra filmer! Mys mannen min! Sen ska han nog inte bort hela nästa vecka utan nog bara till onsdag! Han håller även på att spara in dagar så vi kan ta våran utomlandsresa efter jul!! Ska bli mysigt att fira 4- årsdagen där.
Han är verkligen mitt allt <3 Finast i världen och jag älskar han över allt!
Han kom nyss in och visade sin nyköpta tandborste. Den var ganska frän! Sticker upp små röda hår från själva tandborsthåren. Haha!
Blir mys nu!
0 Kommentarer till "Skaldjurspasta!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!