Söndagen den 20 november 2011

Long time no seeing! Eller vad man säger! Länge sedan var det iaf då jag skrev här!
Har haft fullt upp med praktiken! Var lite krångel med mina timmar och att gå med en ssk (sjuksköterska) och inte bara en usska (undersjuksköterska) men de har löst sig! Imorgon får jag förhoppningsvis ta mitt första blodprov på någon! Jippie! Läskigt men kul!
Sov även i Hammerdal då min snälla handledande usska insisterade på att jag skulle sova hos henne då jag slutar sent och börjar tidigt så jag slipper åka så mycket! Mycket djur hade hon och jätte mysigt hus!
Men jag trivs på praktiken då mina arbetskamrater är underbara!
Har nyss varit på gymmet med syrran min! Huvva vad vi pressade oss! Gjorde 17 stycken sammanlagt på brutalbänken! Förra gången gjorde jag 5!!! 3 på raken och 2 efter. Denna gång 7 på raken sen 5 och efter de 5 till. Super stolt över mig!!! Sprang även 2.10 km och rodde 1 km på styrka 15, 10 x 3 på 2 st olika benmaskiner som tränar framsida och baksida. Sedan massa armar med tyngder på 4 -5 kg! Är faktiskt riktigt riktigt stolt över mig själv. De känns i armarna då jag knappt kan lyfta dom och i magen då jag knappt kan stå rakt!
Jag och min personliga tränare! Som är stenhård och pressar mig till mitt mål!
Snart blir det duschen! Nästa söndag är det vägning!! Se om jag gått ner mina 2 kg på två veckor!! Tror fan inte de. Haha! Blir äta bra denna vecka och träna ännu mer för att nå de målet!!! Blir svårt då jag jobbar mkt men får helt enkelt dra mig iväg på kvällarna! Snart bara 1 månad kvar på Erikas och min tävling! Ska ha gått ner!! Dumt att ha de efter jul men aja!!
Jag och Tomas kollar resor för fullt! Åker nog den 26 december och är borta till den 2 januari! Fira 4- årsdagen och nyår dit vi ska! Och vart ska vi? De vet vi inte än! Vi ska boka om 3 veckor ungefär och då om de finns billiga resor till varma länder åker vi dit annars blir de nog kalla Rom! Bara vi kommer iväg!
På onsdag kommer mamma in till stan! Då ska vi handla julpynt och födelsedagspresenter till Julia som fyller år på lördag! Kul!!! Vill ha snö så jag får lite julkänsla!!
0 Kommentarer till "Söndagen den 20 november 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!