Tisdagen den 1 november 2011

Gud vilken härlig dag det har varit! Stannade uppe till klockan 01.00 igår för att göra klart hemtentan. 65 % och en bit på vägen är jag! 80 % ska man ha men de ska jag försöka greja!
Julia kom till mig vid halv tre. Innan hon kom hade jag städat en massa så inge slappning här inte!
Vi åkte ner till affären för att handla lite varor, de skulle nämligen göras lite sushi här idag för första gången! Maki och lax!
Så efter att ha handlat de vi skulle ha åkte vi hem och gjorde riset som tog lite tid! Och rullade och fixade.
48 st blev de ungefär och nu är det... 5 kvar. Skit alltså. Julia har ätit det mesta kan jag tilläga och vi mår verkligen illa. Magarna var helt uppblåsta!
Vi såg crazy in love medan vi åt och på sidan om hade vi lite godis, haha!
Efter de skulle vi baka bullar! Min farbor, hans familj och min farmor kommer på torsdag och hinner inte baka imorgon eller på onsdag då jag bara måste plugga plugga plugga. Så Vi gjorde 26 bullar. Dom är inte riktigt klara men snart!
Gud vad vi är duktiga! Men jag hade köpt jäst igår som magiskt hade försvunnit idag så de blev till att åka ner på affären och handla de!
Julia åkte nyss hem och här sitter jag ensam. Tomas åkte till Härnösand idag och imorgon bär det tydligen av till Övik.
På fredag då han kommer hem ska han och jag ta bussen till Sveg för att hämta hans bil och hälsa på hans syrra som är hemma en liten sväng!
Sedan åker han igen nästa vecka och blir nog borta i minst 2 veckor. Trist!
Nu ska jag se film och baka klart bullarna!
Förbereda mig för en eventuell utgång imorgon ifall jag blir klar med tentan! Min kära Fille är ju hemma en liten sväng!
Här är lite bilder på våra fina sushi!! Och hur du gör hittar du här!
De var lite stora sushibitar! Haha!
Tjockisarna!
1 Kommentarer till "Tisdagen den 1 november 2011"
Postat av: LindaO

Haha sötjullan :)

URL: http://olofssonl.blogg.se/
Datum: 2011-11-29 / Klockan: 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!