Tisdagen den 15 november 2011

Gick upp nio idag för att inte vända på dygnet då jag ska upp imorgon!
Ledig idag.
Praktiken igår var väl ok. De hände inte mycket alls. Och hur mycket får man egentligen hjälpa till utan att bli en anställd? Hoppas de är mer än att se någon plocka ur diskmaskinen iaf!
Ska försöka göra mer imorgon! Har morgonpasset så tänkte hjälpa till med morgonsysslorna och vara lite mer med brukarna om de blir tråkigt!
Ska snart iväg till Berners för att byta vindrutetorkare då jag höll på att dö av dom gamla igår! Kör ju en lååång sträcka av bara skog och mörker! Inga gatulysen alls. Plus att de regnade igår så mina vindrutetorkare klippade igen rutan så då jag mötte andra bilar såg jag inget och höll på att köra i diket flera gånger! Så ska iväg och fixa de nu så jag slipper känna att jag ska dö varje gång jag kör till och från jobbet!
Efter de ska jag gymma med Julia! Ska köra hårt på rullbandet för att sen köra lite hårdare på maskinerna! Var dum och köpte choklad igår och åt typ två rader! Dumma mig! Sånt ska man bara äta på helgerna! Så nu blir de till att gymma lite extra hårt!
Sen ska jag och Julia tillbaka till lägenheten för att göra lite sushi!! Sen vid halv fem tiden kommer mamma och Linnea för att smaka på våra mästerverk! Haha!
Ska hitta en artikel innan veckan är slut! Helst ikväll. Men får se hur de blir med de! Kom på nu att jag borde ha börjat städa för länge sen då jag ska få gäster! Har ju varit vaken sedan nio men ligger ändå kvar i sängen! HAHA! Kollat på alla avsnitten av 90210! De är as töntigt men måste typ se serien ändå. Suck! Frukost och sen städa!
0 Kommentarer till "Tisdagen den 15 november 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!