Torsdagen den 10 november 2011

Såg nyss fråga Olle dokumentären igen. Alltsåå... Vad ska man säga? Lika sjukt idag. Varför fortsätter jag kolla för?! BLÄÄ!!!!! Tanten idag såg ju ut att ha de trevligare än paret hon hjälpte. Nä blä för de!
Har varit hos min fina Annika idag och bara myst! Alltid lika trevligt <3 Och magen har börjat växt nu! Ahh!! BEBIS!
Imorgon blir det gymmet med mamma då de inte blev ikväll för hon hade mensvärk! Men imorgon vid ett kör vi!!!
Sen fick jag veta att jag bara får 500 kr i resebidrag. Kul. Kommer gå 4000 med bil. Känns ju vettigt?!!!!!! Men hon ansåg att åksjuka jag kan ju lika gärna åka buss. Så ska åka buss då jag börjar sent iaf! Sen tror jag 500 är för lite för de kostar de ju att åka buss dit i någon dag bara fram och tillbaka!!! Så ska ha MINST MINST 1000 kr iaf. AH! Galen på detta.
Imorgon ska jag också bjuda på middag här hemma! Spännande, undra vad man ska göra.

Idag var de halt på vägarna vid ett tiden! De brukar alltid vara de på morgonen men de har inte hållt i sig till på dagen! Men idag var de de hela dagen.! Så snön kanske kommer snart? De är ju 10 november så är chockad att inte backen är täckt än!!

Nu blir de sova! Ska även hinna mer plugg! Plus att Tomas kommer imorgon!! JIPPIE!!

Hihi!

0 Kommentarer till "Torsdagen den 10 november 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!