Utgång en sista gång!

Klarade hemtentan! Yes! Lite hårt arbete och jävlar annamma så går allt!
Ska ut med Fille en sista gång nu!
Tycker min klänning luktar kattkiss? Tycker allt gör de nu förtiden. Har nog blivit förpestad av de alldeles för länge! Fille får lukta sen. Ska dränka mig i parfym. Och ja, jag skulle kunna byta klänning men ville ha denna! haha!
Blir nog Krokom inatt, om jag inte lyckas övertala syrran att hänga med på krogen!! HOPPAS!
Smink och sen dra! Fullt ös medvetslös med den bästa festarkompisen jag har en sista gång!! <3 OCH EN BILD SKA TAS PÅ OSS!!!
0 Kommentarer till "Utgång en sista gång!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!