Bebis!

Förresten! Har ju hållit på en hemlis länge nu så känner att jag vill dela den nu när hon berättat det!
Min bästa kompis Annika ska bli mamma! Är så himla glad för hennes skull! Och gissa vem som ska bli gudmor! Ja, jag! TIHI! Är så super glad att de äntligen blev något, hon som velat så länge!
Hon kommer bli helt perfekt!
Så i veckan ska vi shoppa lite mamma kläder nu när hon slutat mått illa! Mys <3
Känns skumt att vi är så gamla! Men nästa bebis ska vi vara gravida tillsammans! Haha! Puss!
1 Kommentarer till "Bebis!"
Postat av: Annika

Haha du har vart så duktig att hålla det hemligt gumman! men nu så måste vi se till att åka in till stan snart för mina kläder passar inte:( <3<3

URL: http://annikad.blogg.se/
Datum: 2011-10-18 / Klockan: 13:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!