Dumma mig!

Ge mig styrka till att plugga! Har skrivit upp allt de viktiga så nu är det bara att öva de praktiska om och om igen men jag gör det inge! Orkar inte packa upp allt och börja. Haha! Tänkte jag skulle göra de då Tomas kommer hem och kan vara min patient! Men de är ju om någon timme så då skulle jag lika gärna kunna plugga lagar, dokumentation och en massa annat! Men nej, sitter här vid datorn och framför tv och blir då inte smartare av de!
Dumma lata mig!
Nu ska jag gå igenom allt en gång iaf! Sen ta en paus och sen en gång till! Ska klara detta för palla omprov!
Förresten en störig sak! Trycker ner mig text så att det ska bli mellanrum men de blir bara de här och inte i bloggen. As störigt! Så tror inte att jag är för lat för att trycka enter två gånger! Haha, de är min blogg som är cp!
0 Kommentarer till "Dumma mig!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!