Måndagen den 3 oktober 2011

Mycket drama men mycket roligt i fredags också!
I lördags löstes dramat som hände i fredags och sedan for jag och Tomas iväg och åt på restaurangen den lilla röda med min familj för att fira mamma som då fyllde år i fredags!
Jätte mysigt och gott var det!
Linnea följde sedan med mig hem för att ha mysig filmkväll!
Igår bakade jag och Linnea pizza och hann även kika på Kung fu panda 2! Sedan åkte jag iväg och red!
Hoppade 80 cm med en häst vid namn Oden som är en gammal travare. Är mycket stolt över mig själv då jag höll på att bli avkastad ett antal gånger!
Idag har det varit skola och en ny kurs!
Blir en massa plugg och man kommer verkligen känna sig mer som en sjuksköterska då kursen är klar! Mycket praktiskt helt enkelt! Läskigt men spännande!
Har nyss bakat syltgrottor!
Duktig jag är! Inte konstigt på att jag bara blir fetare och fetare med allt jag bakar! Haha!
Så, liten uppdatering! I veckan blir det plugg och mer plugg! Ska leka med Anna och hinna titta in hos Annika för att göra henne lite gladare! <3
0 Kommentarer till "Måndagen den 3 oktober 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!