Mardrömmar

Då var köket städat! Puuhh.. Bara de rummet var jobbigt! Vi städade ju  nyss, fattar inte att det redan är stökigt överallt!!! Får ta vardagsrummet imorgon innan folk kommer! Ska tvätta också. Kommer bli fullspäckad dag imorgon!
Har suttit och kollat på olika recept! Ska ju laga trerätters i Krokom! Och har äntligen bestämt mig vad jag ska göra! Men kan inte skriva de här för då ser Julia! Haha! Så ni får bilder och recept på det senare!
Tomas skulle komma vid halv fyra. Då blir det en snabbvisit på affären & systemet och sen fort till Krokom då min efterrätt ska stå i 2 timmar!! Stressigt!
Fult väder är det också ute idag. Bläää.
Har inte ätit något idag än. Har typ smaskat på lite choklad och sånt så har helt glömt bort frukosten! Haha! Får äta något litet snart så jag håller mig till klockan sex!
Inatt drömde jag en riktigt läskig dröm! Tomas pappa hade dött och vi skulle få ärva ett hus som han tydligen hade undangömt? Så vi åkte dit för att kolla på de. De var jätte stort och fint men de var alldeles för mycket sängar!! I varje rum fanns det typ fyra sängar.
Då vi gick ner i källaren för att kolla såg vi att dörren stod öppen och det var såklart jätte dåligt väder ute (regn och åska). Tomas sa att den här dörren ska vara låst. Och då började vi höra ljud från övervåningen. Och de var ju bara vi där!
Sen vaknade jag. Men de var verkligen jätte läskigt! Allt byggdes som upp! Så feg som jag är så får jag för mig att de är någon inne hos oss så jag väcker Tomas som får hålla om min ett tag så jag ska känna mig trygg!! Känner mig som en liten femåring! Haha.
Detta har också hänt en gång förut och i förrgår! Hatar att drömma så mycket skit!
Sen drömde jag typ vidare på drömmen men då skulle vi bo i en grotta? De var inte lika läskigt men blä.
Tomas åker ju bort på måndag i två veckor. Hur ska jag ,lill-fegisen, klara av att bo själv så länge?
Julia kommer och ska bo här någon dag!
Sen hoppas jag mina kompisar kommer och hälsar på!
Måste göra mig iordning nu så jag är klar till Tomas kommer så att vi bara kan åka!
Måste sy min maskeraddräkt i Krokom också! Har nålat och fixat den redan!
0 Kommentarer till "Mardrömmar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!