Onsdagen den 19 oktober 2011

Wihhoo, fick min mens igår! Skönt då den har krånglat!! Så känner mig super lättad, Tomas också!
Fille kom hit igår vid fem! Innan de spelade jag heroes med Erika och Elliot, ska spöa dooom!
Vi kollade på en film som jag komihåg läskig men nää, den var inte de! Och åt en massa skit! Myyys! Gjorde även pannkakor och kunde konstatera att vi sööög på de!
Idag har det blivit slapp! Köpt ett par nya skor till Fille har vi gjort iaf!
Snart kommer Josse & Frida hit! Då blir det middag och mys på hög nivå som jag och fille planerat!
0 Kommentarer till "Onsdagen den 19 oktober 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!