PMS

Det här med att sluta med p-piller känns nu som en dålig idé! Har haft mensvärk i över en vecka snart, dåligt humör, onda tuttar/bröstvårtor, trött, huvudvärk. Allt som bara kan vara piss helt enkelt! Min mage är verkligen helt fuckad.
Hoppas mensen kommer igång snart så jag kan börja må bättre, för detta suuuger!
Testade att stickas idag! Injektioner var svårt! Mycket pill, men roligt var det!
Nu blir det en helg i lugnt och ro tror jag! Ska försöka få skjuts hem till Annika imorgon och sen hälsa på familjen! Lyckas jag INTE få skjuts eftersom Tomas har bilen får de bli ett besök på lördag! Men hoppas imorgon!!
Sova kanske? Är as trött men orkar inte gå och lägga mig.
0 Kommentarer till "PMS"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!